maandag 19 oktober 2009

ciabatta test


Herfstvakantie, dus lekker rustig aan vandaag. Een mooie dag om mijn nieuwe pas bestelde ciabatta broodjes te proberen van Bezgluten, die voor glutenvrij verbazend goed geprijsd zijn (1,99 per drie)

Ze zien er mooi uit en wegen bijna niets, maar nu de smaak nog. Ik heb ze doormidden gesneden en in de oven gedaan met een flinke plak kaas erop, ze zijn in no-time klaar.
Helaas zijn ze minder lekker dan ze eruit zien, want ook met veel kaas is het een erg droog broodje wat lastig wegslikt. Jammer, ik probeer altijd graag iets nieuws uit om ooit eens het ideale gv broodje te vinden! Zouden mensen die dit soort producten maken ze nou zelf ook proeven? En merken zij dan niet hoe droog dit is??

De ciabattine van Schar is dan een beter alternatief, en ongeveer voor dezelfde prijs (2,85/4). Van de ciabatta van Proceli hoor ik ook goede dingen, maar die zijn zo belachelijk duur dat ik ze niet ga proberen, namelijk 5,80/4!

Stel dat ik ze dan heel lekker vind, dan  mag ik wel een krantenwijk nemen om die dingen te kunnen betalen ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten