woensdag 21 oktober 2009

dat budget...

..ja, dat was ik even helemaal vergeten, dat budget. Een paar dagen weg, wat extra glutenvrije spullen, een keertje ergens wat eten en het budget is op. Voor drie weken...
Ik heb mezelf streng toegesproken, en ga nu stug volhouden. Echt, echt waar. Denk ik..


Om even een idee te geven wat je extra moet rekenen voor een paar glutenvrije boodschappen: we hadden van deze week twee diepvriespizza's voor in de voorraad, een brood, twee afbakbroodjes, een zakje meel en een pakje crackers: 25 euro. Datzelfde pakket mét gluten kost je ongeveer 9 euro (en dan heb je niet het goedkoopste genomen)

1 opmerking:

  1. Ja erg he... Ik probeer zo min mogelijk te kijken naar wat het eigenlijk allemaal kost... Soort van struisvogel-techniek. Ons gezin bestaat uit 3, dus misschien dat het daardoor (net) kan.
    En m'n ouders verrassen mij regelmatig met een tas gv eten.

    BeantwoordenVerwijderen