maandag 15 maart 2010

buikgriepvirus

Heel Utrecht lijkt erdoor geveld: een gezellig aanhankelijk buikgriepvirusje. Vrijdag kwam een vriendje van kleuterzoon spelen die het bleek te hebben, en vanaf gisteren heeft jongste het ook. Ik bereid me dus vast voor op twee puberella's en een man die het waarschijnlijk ook gaan krijgen...
Gelukkig had ik net zaterdag het drankje in huis gehaald wat hier altijd door zieken gedronken wordt: roosvicee.  Echt zo'n ouderwetse aanmaaksiroop die al bestaat zo lang ik me kan herinneren (en waarschijnlijk al langer ook ;-))
Intussen maakt man voor het bezoek vanavond een lekkere chocoladecake, dus het ruikt hier heerlijk. Van Lhian's Kitchen, glutenvrij, dus lekker voor ons allemaal! Nu maar hopen dat het bezoek behalve de chocoladecake niet ook het buikgriepvirus binnenkrijgt...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten