woensdag 10 maart 2010

favorieten

Momenteel ben ik weer even helemaal verslaafd aan de rijstwafels. Makkelijk verkrijgbaar en ik heb een echt goed eetbare (lekker eigenlijk gewoon) soort gevonden waar ik al eerder over schreef: de Lima rijstwafels. Ik wissel de 3-granen en de gewone rijstwafels af. Er zijn nog meer soorten maar deze twee bevallen me erg goed. Wel even opletten dat je de extra dunne soort neemt, niet de dikke piepschuimen ronde rijstwafels die er ook zijn van dit merk. Die zijn echt niet lekker knapperig maar gewoon even saai en niksig als alle andere rijstwafels.
Mijn favoriete beleg van het moment is de Zwergenwiese Sun Tomato spread. Een smeersel gemaakt van zonnebloempitten en tomaat, echt anders dan anders en erg lekker. Geen gluten, geen lactose, geen ei, geen noten, geen gist...er zit helemaal geen allergeen in. Dit lijkt me een broodbeleg wat zo'n beetje iedereen kan eten. Er zijn een heleboel soorten van, maar de tomaat is by far de beste! Te koop (ook van andere merken) bij alle natuurvoedingswinkels.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten