woensdag 3 maart 2010

tweeeeeee violen en een trommel en een fluit...


Morgen ben ik jarig! Omdat ik gewoon moet werken en dan 's avonds veel te moe ben vier ik het niet. Maar, man heeft zojuist al wel een heerlijke glutenvrije appeltaart gebakken! Met Schar mix b, appels, gemalen amandelen en roomboter. Het ruikt beter dan goed en meer dan lekker. En om dat zeker te weten ga ik nu alvast een stukje proberen!
En dan ook zo'n stukje als lunch mee naar m'n werk...helemaal goed.
Echt lang werken ga ik trouwens niet. Eerst de igA omlaag, en de igG, en het HB flink omhoog. En volgens mij gaat dat pas gebeuren als de zon lekker gaat schijnen. Dus als ik nog een verjaardagskadootje mag kiezen...voorjaar graag!!

1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd!!!!
    Was de appeltaart lekker?
    En wat het voorjaar betreft, de zon schijnt in ieder geval heel lekker en ik heb vandaag al sneeuwklokjes in bloei gezien!

    Groetjes, Trude

    BeantwoordenVerwijderen