zaterdag 17 april 2010

alles weer binnen


Wat is het toch altijd weer een ontdekking dat zelfs de eerste winkel over de grens hele andere artikelen heeft dan de laatste winkel vóór de grens.
Vandaag waren wij (man en ik, de oudsten waren werken en jongste is samen met zijn even oude nichtje een nachtje bij opa en oma) in Kleve. Ik kocht de Laktasetabletten voor nog minder dan ik me kon herinneren, en tien doosjes stemtabletten voor oudste (in Nederland helemaal niet te koop), en chocolade voor ons allemaal, en een zomerjasje voor jongste. Hetzelfde jasje als hij vorig jaar had (en voor jullie nu allemaal denken 'zou het dan niet leuker zijn om een beetje af te wisselen': nee, zo'n soort kind is het niet, hij is oneindig veel blijer met precies hetzelfde jasje als hij al had ;-) 't Is net z'n vader, nog even en hij vraagt om een lamswollen trui en van Bommels...
En het allerlekkerst: marsepein. Niederegger Marzipan, glutenvrij en geweldig. Marsepein met rum en walnoot, of met 87% cacao, of met limoen, of pistache, sinaasappel...fantastisch product. Daar word ik echt heel blij van. Jullie mogen even meegenieten van het plaatje van de doos...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten