dinsdag 4 mei 2010

honderdmihoen

Nou, het wordt weer tijd om te beginnen met elimineren van voedsel. Ik ben niet meer ziek genoeg om het uit te stellen en te ziek om het verder uit te stellen ;-) Het meest zal ik de zwarte thee missen, ik ben echt verzot op zwarte thee. Ik mag toch hopen dat ik daar niet overgevoelig voor blijk te zijn. Ik heb in Duitsland een fantastische Keemunthee gekocht (China Keemun Finest Chuen Ch'a) die niet alleen ontzettend goed smaakt maar ook nog eens heel maagvriendelijk is. Weinig looizuur, weinig theïne. Simon Lévelt heeft daar ook een hele lekkere van, die ook nog biologisch is (maar net wat minder lekker dan de Duitse). Honderdmiljoen (honderdmihoen, zegt kleuter) keer beter dan brandnetelthee, of kamille...
Nou ja, genoeg geklaagd, tijd om te gaan genieten van het schitterende vakantieweer............

Geen opmerkingen:

Een reactie posten