zaterdag 6 november 2010

verre uithoeken


Vandaag was ik op de terugweg van het Aviodrome (een ge-wel-dig uitstapje voor onze kleuter!) (er stond zelfs een echte politiemotor om op te poseren, hoe koel is dat) even in wat ik een verre uithoek noem: Zeewolde. Omdat we er toch waren heb ik daar in de plaatselijke Boni supermarkt meteen boodschappen gedaan. En dan valt het zo op dat er in zo'n hele toch ruime supermarkt helemaal geen enkel glutenvrij dieetproduct te krijgen is. Zouden mensen in Zeewolde dit soort nieuwerwetse ziektes gewoon niet krijgen? Of bestellen die alles via internet?

3 opmerkingen:

  1. Toevallig weet ik dat er in Zeewolde een grote natuurwinkel is die veel verkoopt (MMM boerderij als ik me niet vergis). Ik ben er zelf nooit geweest maar mijn schoonzus woont in Zeewolde en ik moest een keer uitzoeken waar zij glutenvrije spulletjes kon kopen. Verder hebben ze ook een AH met gv spullen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi.
    Ik woon in Zeewolde, en inderdaad is er een grote natuurwinkel met veel keus. Is bij de MMM zorgboerderij. Verder inderdaad de AH, maar ook de Plus in het centrum en een COOP in een woonwijk. Dus gelukkig genoeg te koop, maar ik koop wel veel op internet.
    Bij de Boni in Nijkerk schijnen ze wel veel te hebben, dus raar dat dat niet bij elke Boni zo is. Maar in Zeewolde is het een kleine Boni.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, dan had ik dus toch even wat langer door Zeewolde moeten lopen..! Nou ja, als ik er nog eens kom weet ik nu beter ;-)

    BeantwoordenVerwijderen