zaterdag 3 december 2011

smokkelen

"Smokkel je nou echt nooit?", vroeg een collega me gisteren tijdens een borrel-met-hapjes. Nee, ik smokkel nooit met het glutenvrije dieet. Daar ben ik namelijk dagenlang ziek van, dus die verleiding is helemaal niet groot. Het was waarschijnlijk veel lastiger geweest als ik, zoals sommige coeliaken, geen verschijnselen had gehad bij dieetfouten. Dan had ik me wellicht nog wel eens bedacht of ik echt niet voor een keertje...'Gelukkig' heb ik die dilemma's niet.

Van de week nog nieuw geprobeerd qua dieetvoeding: citroenwafeltjes van Glutano. Smaakt naar gewone wafeltjes, gevuld met dat snoeppoeder wat prikt op je tong wat kinderen wel eens eten. Beetje raar. Koop ik niet nog een keer (maar wel allemaal opgegeten...).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten